Гарантія товару
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
Продавець гарантує, що покупець протягом 7 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.
З якого моменту починається гарантія?
- з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
- на сезонні товари гарантія йде з початку сезону;
- При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якостіПродавець гарантує, що покупець протягом 7 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Обмін та повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів.Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.